فرماندار خاتم از حل مشكل زمین مسكونی جوانان روستایی شهرستان خاتم خبرداد

یزدفردا "در جلسه ویدئو كنفرانس مورخ 13مهرماه 89 كه با حضور امامی فرماندارخاتم و میرسعیدی معاون عمرانی استانداری و اعضای شورای مسكن تشكیل گردید با واگذاری زمین مورد نیاز احداث مسكن جوانان روستاهای خوانسار ، چنارناز ، چاهك و تركان به مساحت 175292 مترمربع موافقت گردید.
سید ناصر امامی فرماندار شهرستان با اعلام این خبر تصریح كرد: با عنایت به پی گیریهای مستمر و مكاتبات فرمانداری خاتم در خصوص تامین زمین مورد نیاز جوانان روستاها جهت ساخت منزل مسكونی سرانجام با موافقت و پیشنهاد فرمانداری  و تصویب شورای مسكن استان با واگذاری زمین به متقاضیان در روستاهای خوانسار ، چنارناز ، چاهك و تركان موافقت گردید.
فرماندارخاتم  در ادامه افزود :یكی از دغدغه های جوانان بخصوص در روستاهای مذكور نداشتن زمین و عدم واگذاری زمین توسط بنیاد مسكن جهت ساخت منزل مسكونی بود كه فرمانداری خاتم  از ابتدا پیگیری رفع این مشكل بود تا اینكه  این مشكل رفع و با واگذاری 23250 متر مربع زمین در روستای چاهك ، 69000 مترمربع در روستای تركان ، 18887 مترمربع در روستای خوانسار و 64155 مترمربع در روستای چنارناز موافقت گردید و انشاء ا... با اقدام فوری و به موقع بنیاد مسكن در تفكیك و آماد سازی این اراضی شاهد واگذاری زمین به متقاضیان باشیم .
امامی در پایان از توجه ویژه میرسعیدی معاون محترم عمرانی استانداری به این شهرستان محروم تقدیر و تشكر نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا